Beszámolók

Szilvi – Izlandi körutazás

Szilvinek izlandi körutazást szerveztünk februárban. Részletes beszámolóját itt olvashatjátok:

„Annak aki Izlandra látogat javaslom, hogy ne álljon meg Rejkjavik tagadhatatlanul bájos óvárosánál. Izland igazi arca akkor rajzolódik ki, ha elhagyjuk a fővárost és elautózunk a természet közelébe . Nem is sejti az ember, hogy a hó és jég hányfajta varázslatos kombinációban jelenhet meg, milyen csodás színekben pompázhat attól függően , hogy a nap fénye rózsaszínre, halványlilára vagy ezüstösen csillogóra színezi. Utunk precízen szervezettnek, eseményekben és élményekben gazdagnak bizonyult. Az itt töltött néhány nap alatt gejzírt, gleccsert, vízeséseket, hatalmas türkíz jégtömbökkel zsúfolt óceánpartot láthattunk, fókákat természetes élőhelyükön. A sportosabb utazóknak feltétlenül ajánlom a végtelennek tűnő hómezőn való kisebb túrát, a néhány évtizede lezuhant repülőgép roncsához. Természetesen Mi is meglátogattuk. Igazán különleges program a Pingvellir Nemzeti Park hasadéka, kristálytiszta vizű tava, amely a búvárok kedvenc merülési helye a három fokos hőmérséklet ellenére.
Továbbá nem elhanyagolható, hogy mindez a gondosan kiválasztott szállásoknak, az átgondolt programszervezésnek köszönhetően igazán kedvező ár – érték arányban valósult meg. Köszönöm a szervezést, egy életre szóló élményt kaptam általa!”

Dávidék – Barcelona

“Barcelonába utaztunk a TuristaTájékoztatás segítségével. Már az utazás szervezése is maximális profizmussal kezdődött, itt már tudtuk, hogy jó kezekben vagyunk. Nagyon rugalmasan, felkészülten kaptunk választ minden kérdésünkre. Semmi szervezési dolgunk nem volt, csak eldönteni mi érdekel. Egy személyes találkozó alkalmával megbeszéltük a programokat. 3 teljes napunk volt, ezt tartalmasan de mégis kényelmesen töltöttük, nem érezzük azt, hogy bármit kihagytunk volna. Viszont, ha 1 nappal többet vagyunk még ennél is kényelmesebben tudtuk volna bejárni a várost, de ez már csak részletkérdés. A reptéren semmi dolgunk nem volt, csak be kellett olvassuk a jegyeinket és már mehettünk is, a check-in-t is megcsinálták helyettünk. Folyamatos kontaktban voltunk, ha bármivel lett volna valami probléma, akkor egyből korrigálva lett volna, de erre semmi szükség nem volt, mivel annyira profin volt leszervezve az utunk és mi is felkészítve mindenre, hogy nem is lehetett probléma. Tömegközlekedést használtunk végig, egy leírás alapján, amit szintén a TuristaTájékoztatás csapata állított össze Nekünk. Minden értelemszerű volt, nagyon egyszerűen lehetett használni az egészet, ráadásul költséghatékony is volt. Szállásunk tökéletes volt, egy Wellnes szállodában kaptunk szállást. Ár-érték arányban kimagaslóan magas színvonalat kaptunk itt is. Mi biztosan utazásaink nagy részéhez a TuristaTájékoztatást fogjuk választani innentől. Mindenkinek szeretettel ajánlom!”